In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul
ECORON S.R.L, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului, taxa de transport achitată la livrare nu se restituie Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de
ECORON S.R.L ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur următoarele:
-furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
-furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; (EX. produse de uz personal, produse din categoria Copii și Bebeluși, căști intraauriculare, etc)
-furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
-furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex. jocuri, softuri, licențe, filme, cărți audio, cărți interactive, etc.)
-furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi vă pierde dreptul la retragere.(ex. licențe electronice, extensii de garanții)
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
Procesul de Returnare a Produselor:
Pasul 1: Impartasirea dorintei de returnare
Clientul trebuie să comunice dorința de returnare a produsului către magazinul online. Acest lucru poate fi realizat telefonic, prin mesaj pe WhatsApp sau prin e-mail.
Pasul 2: Inițierea procesului de returnare
Reprezentantul magazinului va răspunde la solicitarea de returnare a clientului și va iniția procesul de returnare. Clientul va fi asistat în toți pașii necesari pentru a facilita procesul de returnare.
Pasul 3: Completarea formularului de returnare
Clientul va primi un formular de returnare, care trebuie completat cu informații despre produsul care va fi returnat . Asigură-te că toate detaliile sunt corecte și complete pentru o procesare rapidă și eficientă.
Pasul 4: Returnarea produsului prin curierat
Clientul va fi instruit să returneze produsul exclusiv prin intermediul unei firme de curierat. Este important ca produsul să fie ambalat corespunzător și să includă toate accesoriiile și factura de achiziție.
Pasul 5: Procesarea returnării
După primirea și verificarea produsului returnat, magazinul va iniția procesarea returnării conform politicii sale monționate mai sus. Acest lucru poate implica rambursarea sumei achitate sau înlocuirea produsului, în funcție de preferințele clientului și politicile magazinului.
Telefon: 0753664347
Email:
contact@ecoron.ro
WhatsApp: 0753664347